כך תשלבו קורס עזרה ראשונה בימי השתלמות

כך תשלבו קורס עזרה ראשונה בימי השתלמות

העובדים שלכם מעניקים שירות מצוין ללקוחות. הם תמיד מחייכים, תמיד יודעים לענות על כל שאלה והם נמצאים שם, ערוכים וממתינים לרגע שבו הלקוח ירים את הטלפון או ייכנס מבעד לדלת. השאלה החשובה באמת היא האם הם יודעים לספק מענה ללקוח שהחליק במדרגות ושבר את היד, לסייע למי שלקה בליבו או להעניק טיפול מהיר ומדויק לילד שנחנק. אם התשובה היא לא, אין ספק שזה הזמן לתכנן לימודי עזרה ראשונה במסגרת יום השתלמות מיוחד. במסגרת קורס עזרה ראשונה המותאם בדיוק לצרכי הארגון תוכלו להגדיר איזה ידע נחוץ יותר מכל – החייאת תינוקות או טיפול בפציעות? שימוש בדפיברילטור או טיפול בבעיות נשימה?

התאמת קורס עזרה ראשונה לצורך העסקי

כך תשלבו קורס עזרה ראשונה בימי השתלמות
כך תשלבו קורס עזרה ראשונה בימי השתלמות

לכל ארגון צרכים משלו וגם סכנות מעט שונות. כשאנחנו מתכננים קורס עזרה ראשונה בהחלט חשוב להתאים את הקורס למקום, לעובדים ולצרכים המשתנים. כך אפשר לתכנן קורס החייאה המותאם לחדרי כושר ומתחמי פנאי שבהם הצורך בידע הזה עשוי להיות נחוץ מאוד. אדם שהתאמן הרבה מעבר לגבול היכולת או ילד שטבע בבריכה, שניהם זקוקים להחייאה, ולכן קורס החייאה או ריענון החייאה הם פשוט קורסים קריטיים שיספקו מידע שהוא לא פחות מאשר מציל חיים. במקומות שבהם נעשה שימוש בחפצים כבדים או במכונות חשמליות גדולות ייתכן שיש חשיבות רבה יותר לטיפול בפציעות ושברים. תכנון נכון ובחירה מדויקת של קורס עזרה ראשונה המותאם לצרכי הארגון הם בדיוק מה שנדרש כדי להבטיח לעובדים את הידע שהם זקוקים לו יותר מכל.

קורס ריענון עזרה ראשונה מדי שנה

מאחר והשקעתם בתכנון קורס עזרה ראשונה לעובדים, דאגתם לצוות הדרכה מקצועי וגם בניתם רשימת נושאים שעליה אי אפשר לוותר – חשוב להמשיך ולשמר את המידע הזה. למרבה המזל העובדים לא ישתמשו במידע הזה מדי יום, ואין דרך לדעת לחזות מתי הם יידרשו להפגין את הידע שתרגלו במהלך הקורס. כדי להבטיח שהידע הזה יישאר שם מומלץ לבצע קורס ריענון עזרה ראשונה מדי שנה. כך ניתן לחזור על פעולות קריטיות שאיש לא תרגל מאז הקורס הקודם, ללמוד כמה טכניקות חדשות ולזהות חידושים בתיק העזרה הראשונה. אם המטרה היא למנוע פציעות, לצמצם את הפגיעה ולעזור לעוברי האורח שנפצעים במהלך שהותם בבית העסק – קורס עזרה ראשונה הוא צעד בסיסי ונחוץ.