קורס עזרה ראשונה באשדוד

צרו קשר בWhatsApp דרך האייקון או דרך 03-6700971 ותענה במיידי

יותר ויותר אנשים מבקשים לקבל את הידע החשוב מכולם. הם רוצים לדעת מה לעשות אם ייתקלו באדם שאיבד הכרה ברחוב, אם ייקלעו לתאונת דרכים או אם עובר אורח יביע סימני מצוקה נשימתית. הם מבינים שיש רק דרך אחת טובה באמצעותה יוכלו לקבל את המידע – וגם לתרגל אותו בעצמם. הם מחפשים קורס עזרה ראשונה באשדוד, ומבינים שהוא יכול להתאים בדיוק עבורם, לא משנה מה הצורך שעומד על הפרק או מה הסיבה שמובילה אותם לקבלת ההחלטה הזו. צוות מלער שמח להעניק ליווי מקצועי והדרכה ברמה הגבוהה ביותר, ואתם מוזמנים לתכנן את הקורס המתאים עבורכם בטלפון 03-6700971

עזרה ראשונה – לאנשי ונשות חינוך

הגננות והסייעות, המחנכים בבתי הספר והמורים המקצועיים, כולם שוהים במשך שעות ארוכות בין עשרות ואף מאות ילדים מדי יום. אלא שבין לימודי השפה, החשבון והאנגלית, הילדים עשויים להיחשף לסכנות שונות. מבליעת צעצוע קטן במיוחד בגן הילדים, דרך נפילה במהלך שיעור הספורט ועד להפגנת תסמינים אצל ילד הסובל ממחלה כזו או אחרת, האנשים שנמצאים שם בין הילדים הם אלה שצריכים לדעת בדיוק מה לעשות, ואיך אפשר להגיש סיוע איכותי עוד לפני הגעתו של צוות מגן דוד אדום. אם כן, קורס עזרה ראשונה באשדוד יכול להתאים מאוד לבעלי פעוטונים וגנים, למנהלי בתי הספר ולכל מי שנמצא מדי יום בסביבת הילדים. למעשה, מוסדות החינוך אף מחויבים להשלים קורסי עזרה ראשונה וקורסי רענון, וכן להציב תיק חובש במוסד הלימודים כדי שניתן יהיה להגיב בצורה טובה ויעילה לכל תרחיש.

קורס עזרה ראשונה באשדוד

קורס עזרה ראשונה באשדוד, גם במכוני הכושר

יש בישראל מאות מכוני כושר גדולים וקטנים, חלקם כוללים גם בריכת שחייה, סאונה, ג’קוזי ומתקנים שונים. במקומות אלה מבלים מדי יום מאות בני אדם, קטנים וגדולים כאחד, והם נהנים מכל רגע על ההליכון, בבריכה או בקפיטריה בין אימון הספינינג לפילאטיס. אלא שגם במקומות המופלאים האלה יש סכנות שונות שאליהן צריך להיערך, ותפקידם של כל אנשי הצוות לדעת בדיוק מה לעשות בכל מצב ובכל תרחיש. מאמנים ומצילים צריכים לדעת איך נכון לפעול כאשר מתאמן נופל מההליכון, כאשר הוא מחליק במדרגות, כאשר הוא מאבד הכרה מכל סיבה שהיא, או כאשר הוא טובע. זוהי אף דרישה בחוק, כאשר בנוסף להשלמת קורס עזרה ראשונה מחויבים המצילים והמאמנים להשלים גם קורס רענון עזרה ראשונה מדי שנתיים.

 

סיוע ראשוני גם להורים חדשים

הלידה היא מאורע מרגש במיוחד, אבל אין ספק שלקראת התרחבות המשפחה עולות עוד כמה דילמות ותהיות, בעיקר בכל הקשור ליכולת שלנו להגיש סיוע לפעוט שלא יכול לספר לנו מה כואב לו ואיפה הבעיה. אם כן, הורים רבים מחפשים קורס עזרה ראשונה באשדוד שיספק להם את המידע החשוב כל כך. הם רוצים לדעת איך מחלצים חפץ זר, רק למקרה שהפעוט יבלע צעצוע, מה לעשות אם התינוק ימעד ויפול אל הבריכה, ואיך מטפלים בפציעות שונות או מזהים מחלות כאלה ואחרות. את הקורס הם יכולים להשלים בכל דרך שיבחרו, בין אם יעדיפו קורס עזרה ראשונה פרטי, קורס מתוקשב או קורס המוצע במסגרת מקום העבודה או המתנ”ס העירוני.

 

קורסים למלווים בטיולים

בין אם אתם מתכננים ללוות את הטיולים השנתיים בבתי הספר ובין אם מצטרפים למורי הדרך בארץ ובעולם, קורס עזרה ראשונה הוא צורך בסיסי והכרחי. יש לו חשיבות רבה מאוד, בוודאי כאשר מדובר בטבע הבלתי צפוי. פגיעות בעקבות מפגש עם בעל חיים תוקפני, נפילה, מכת חום או התקף אפילפסיה במקום שממנו החילוץ קצת יותר מאתגר – כל אחד מאלה מחייב היכרות טובה יותר עם כל התרחישים האפשריים, וגם המון תרגול כדי שתגיעו אל מצבי החירום הללו כשאתם יודעים מה נדרש מכם ואיך אפשר להגיש סיוע אופטימלי לכל דורש.

 

קורס עזרה ראשונה – לארגונים ולאנשים פרטיים

דרך טובה לקבל את כל המידע שאתם צריכים היא לתכנן קורס עזרה ראשונה פרטי. לשיטה הזו יש המון יתרונות ברורים, בעיקר בכל הקשור לשליטה שלכם במידע שתקבלו, בזמן התרגול ובליווי האישי מתחילת הקורס ועד סופו. יכול להיות שאתם רוצים ללמוד איך לבצע החייאה, וזה כל מה שבאמת נחוץ לכם. מצד שני, ייתכן שאתם זקוקים דווקא לקורס מקיף ויסודי הרבה יותר. צוות מלער יעזור לכם להגדיר את הצרכים שלכם בצורה טובה יותר, ובהתאם ייבנה קורס שתפור למידות האישיות שלכם. זוהי חלופה נהדרת שתאפשר לכם לתכנן קורס עזרה ראשונה באשדוד, בקצב שלכם ובצורה הפשוטה והנוחה ביותר.

 

קורס עזרה ראשונה לממוני בטיחות

בכל תחום פועלים היום גם ממוני בטיחות, ואלה הם האנשים שאחראיים לאופן שבו מתנהל העסק ובפרט להקפדה על כללי הזהירות, הבטיחות והגהות. באופן טבעי, אלה גם האנשים שאמורים להצטייד בידע חיוני, אותו הם רוכשים דרך קורסים והשתלמויות. אחד הנושאים המרכזיים מבחינתם הוא, כמובן, נושא העזרה הראשונה. במסגרת קורס עזרה ראשונה באשדוד, ממוני הבטיחות מקבלים המון מידע חיוני ותרגול, בהיקף של 22 שעות. קורס זה אף מוכר על ידי משרד העבודה והרווחה לצורך חישוב ימי ההשתלמות, ועל 22 שעות לימוד מקבל הממונה הכרה בשלושה ימי השתלמות. כל זאת, תוך שהוא מקבל המון ידע חשוב על ידי צוות מקצועי הבונה תוכנית לימודים איכותית ויסודית מאוד, שמתחילה באנטומיה הבסיסית ומגיעה עד לטיפול בפציעות ובשברים, התמודדות עם כוויות וביצוע החייאה.

שומרים על הידע – גם אחרי שנתיים

בנוסף לכל אלה ניתן להשלים קורס רענון עזרה ראשונה, שהוא לרוב קורס קצר וממוקד יותר. קורסים מהסוג הזה מיועדים למי שהשלים את הקורס ומעוניין ברענון – וכן למי שמחויב על פי החוק להשלים רענון כדי לשמור על ההסמכה שקיבל. הסייעת בגן, המלווה לטיולים והמצילים בבריכה העירונית, כולם זקוקים לקורסים מהסוג הזה. כיום ניתן לתכנן אותם בהתאם לצרכים שלכם, להזמין את צוות ההדרכה למקום העבודה שלכם וליהנות מתוכן שמותאם בדיוק עבורכם. כך תתעדכנו בכל השינויים והפיתוחים, וגם תתרגלו את סכמת ההחייאה ואת החבישות שאולי לא תרגלתם מאז השלמת הקורס, פשוט משום שטרם נדרשתם להפגין את הכישורים שלכם בשטח. זהו רענון חשוב, לא רק כדי לעמוד בדרישות ובתקנות – אלא כדי שתהיו תמיד ערוכים ומוכנים.

מהיסודות ועד לטיפול בכוויות ושברים

אז למה אתם צריכים קורס עזרה ראשונה באשדוד? הסיבה הפשוטה לכך היא שאתם עשויים למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה הידע הזה חיוני במיוחד, ובמדינה כמו שלנו יש בהחלט סיכונים שונים. תאונות דרכים, תקריות אלימות, פיגועי טרור וגם עוברי אורח שמאבדים הכרה ללא כל סיבה נראית לעין. כל אחד מאלה מחייב היכרות טובה עם תחום העזרה הראשונה. אם כן, קורס עזרה ראשונה כולל את כל הנושאים הדרושים:

  • היכרות מעמיקה עם גוף האדם והמערכות השונות
  • החייאה בתינוקות ומבוגרים – מתי ואיך עושים את זה?
  • היכרות עם מצבי חירום שונים (טביעה, התחשמלות וכיו”ב)
  • היכרות עם מחלות שונות (אפילפסיה, סוכרת, אסטמה וכיו”ב)
  • היכרות עם פגיעות לב שונות
  • טיפול בשברים, בסדקים או בנקעים
  • התמודדות עם כוויות בדרגות שונות

לכל נושא נלוות, כמובן, גם שעות תרגול רבות. הכול, כדי שתהיו מוכנים יותר לכל מצב חירום, ותדעו בדיוק איך נכון לפעול כשאתם נתקלים באדם שזקוק לעזרה שלכם. חברת מלער מציעה לכם את מגוון הקורסים המתאימים בדיוק עבורכם, ובהם תקבלו את כל הידע החשוב הזה. לתכנון הקורס המתאים חייגו אלינו: 03-6700971